PetitionOnline.ie

Michael Jackson fans unite against some tracks from the new "Michael" album

Contact the author of the petition

Guest#176 Nov 12, 2010, 23:43

Lies

We won't accept to buy an album which is not the biggest artist's of all time album.
Guest#177 Nov 12, 2010, 23:43

Michael

Respect
amour
union
Guest#178 Nov 12, 2010, 23:44
Fuck Sony!
Guest#179 Nov 12, 2010, 23:45
Nothing will convince me that the voice on the 'Cascio' tracks is Michael Jackson.
Guest#180 Nov 12, 2010, 23:46

FAUT ARRETEZ QUOI!!!

Sérieux il faudrait que les certaines personnes arretent de prendre les fans de MICHAEL pour des cons, sans déconner quoi
M.J mérite le plus grand respect bordel alors que sony arrete de diffuser n'importe quoi
Guest#181 Nov 12, 2010, 23:47

du foutage de geule

Sony et l'Estate se fichent bien des fans et du travail de Michael,ils nous sortent un fake en voulant nous faire croire qu'il sagit bien de la voix de Michael même après la découverte de la suppercherie.Je connais bien la voix de Michael et sans etre experte du son,je sais que ce n'est pas sa voix sur toute la chanson. La voix que prenait Michael pouvait être grave ou aigue selon son envie, mais elle était toujours puissante sur ce fake ça n'est pas le cas je suis dégoutée, moi qui attendais avec impatience la sortie de cet album postum,on se fiches de nous,on nous prends pour des cons à peine le premier titre, soit disant inédits, sortie,alors non après réflexion je n'achèterais pas cet album qui ne sera pas je pense à la hauteur de mes espérence et à la hauteur du travail et de l'oeuvre de Michael,ça ne sera pas lui,je préfère écouter les albums que je possède déja et qui on reçus son aval,plutôt que de m'extasier sur un album pour lequel Mj n'à pas eu son mot à dire,et qui finalement aura pour moi l'image d'un album fais de copier coller,non merci, très peu pour moi.Sony à fais tant de mal à Michael,à bafoué ses droits de son vivant,maintenant qu'il n'est plus là pour les gêner pourquoi en âgiraient-ils autrement,non décidément je ne leur ferais pas confiance à ces gens là !!!!!
Guest#182 Nov 12, 2010, 23:48

in memory of THE musical genius fully in control of his art

I sign this petition in memory of Michael Jackson, THE musical genius fully in control of his art. I sign this petition against some songs (as "Breaking news") of Michael's posthumous album and FOR :

- a full respect for the artist and his work.

- the publication only of the original versions or original demos, for that they were published without alterations, such as voice instrumentation.

- that the videos-clips are subject to absolute care (Restoration, master from 35mm film) for output videos-clips worthy of the name.

Sony, MJ Estate : Please, hear us ! Please, review the tracklist of this posthum album, replace the bad songs by Michael's original versins or Michael's original demos (without alterations, such as voice instrumentation). Michael Jackson was/is U.N.I.Q.U.E., it's the least you owe to him.

Peace and L.O.V.E.

Guest#183 Nov 12, 2010, 23:49

breaking news

Pour la mémoire de Michael et pour respecter son héritage musical, les chansons douteuses doivent être retirées de l'album "MICHAEL". Tous ensemble unissons nous pour le King of Pop
Guest#184 Nov 12, 2010, 23:49
sony sucks
Guest#185 Nov 12, 2010, 23:50

Michael

respect
amour
union
Guest#186 Nov 12, 2010, 23:50
100 per cent Michael only!
Guest#187 Nov 12, 2010, 23:52

Michael forever

Marre de sony music , qui entache la carriere de Michael depuis plus de 10 ans , des requins , des gens cupides, michael se retournerais dans sa tombe!! Oui pour un album d'inédits, mais NON pour une merde en boite des freres cascios , marre d'etre un pigeon. love michael ..
Guest#188 Nov 12, 2010, 23:58

Only MJ!

I would love to have the album but want only what is clearly MJ. What is not his or is in doubt needs to be removed!
Guest#189 Nov 12, 2010, 23:59

L'unique légende

Mj l'unique et pour toujours fuck au copieur !!!!!!!!!
Guest#190 Nov 13, 2010, 00:02

keep the faith!

I'm angry but I keep the faith.
Guest#191 Nov 13, 2010, 00:05

Sony Sucks!

This is not Michael..
Guest#192 Nov 13, 2010, 00:06

Michael'real voice

We need to Hear the pure and unique voice of our king
Guest#193 Nov 13, 2010, 00:09

NO !

I've been a fan of Michael jackson since my Birth (20 years now) and i'm deeply against this project.
Guest#194 Nov 13, 2010, 00:09

Chanson Breaking News

C'est un manque de respect inadmissible envers Michael Jackson et envers ses fans de faire croire que cette chanson est chantée par MJ. C'est la plus grande escroquerie de l'histoire de la musique.
Guest#195 Nov 13, 2010, 00:11

I will not buy this album

This album is a joke. The track-listing sucks. We know almost all the tracks. Only 4 (if we except these produced by the Cascio).

I don't recognize Michael's voice on Breaking News. It's a shame for Sony, the Estate and Teddy Riley. It's awful and disrespectful for Michael.

I will not buy this album (and the cover is ugly, the title is stupid...).

Guest#196 Nov 13, 2010, 00:12

respect Michael Jackson

nous ne voulons pas de cette album
Guest#197 Nov 13, 2010, 00:13

ALBUM MICHAEL

Please remove the songs from the CASCIO bothers from the album. This is not Michael Jackson singing. This is a Fraud.
Guest#198 Nov 13, 2010, 00:14
IT'S NOT MICHAEL!!!!!!!!!
Guest#199 Nov 13, 2010, 00:14

I will only support MJ's Voice

I will not give my money to Sony, I will support MJ's voice only, please make sure that everything you release is 100% Michael Joe Jackson.
Guest#200 Nov 13, 2010, 00:14

The Music Of Michael Jackson

Michael has given to me since 1969 years of wonderful music.

It is ashame that Sony would attempt to fool his friends.

Please remove those tracks that are not solely Michael, he deserves this much respect.