town of hawkesbury on canada
Contact the author of the petition
When you don't VOTE this is what you get next time instead of blaming someone look in the mirror....now next time GO VOTE.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Le maire,,,,
Re: Le maire,,,,
ben oui mais yer capable faire passer la rue regent one way pis personne le savait il etait trop tard la click...
Je suis totalement d'accord.Ceci n'a aucun bon sens.Si sa continue il va faloir vendre notre maison et sortir de cette ville.Il y a trop de guaspillage d'argent ici.Pour eux sa ne semble pas les deranger car ils ne demeure pas ici.Il est temp de se reveiller,si,il n'est pas trop tard.Moi,je n'ai pas voter pour eux.
Re: rue ghislain
sa coute trop cher stationner a l'hospital 3$ ses voler
Re: #20
obviously you spleep well and thats due to OPP there is a NTK on the actual cost of our OPP a service precious & essentiel in this town, if you take all the cash$ that returns to the town from OPP for the protection, read the results; they provide security for very cheap, facts that aren't shown on your taxes bill. G
Re:
raising property taxes in the town of Hawkesbury
Anyway,when my mortgage is due in 3 years,I'm selling and moving out of Hawkesbury...period.
By the way,excellent job Paul Depratto.
Re: Re: rue ghislain
pas d'accord...3$ c pas cher....va te promener ailleurs pour voir...
lumiere de traffic
Re:
je suis 100%en accord avec vous ille faux elliminer les pompier a temps plein sont payer au gros salaire pour arien faire les opp devrait etre dans champlain et aussi reduire les employer de la villes ill son beaucoup trop merci mr depratto
| This discussion has been closed. |